Punca Pembunuhan Kanak Kanak Noor Amila Idrus Akhirnya Didedah

 
 
Punca Pembunuhan Kanak Kanak Noor Amila Idrus Akhirnya Didedah|Penemuan mayat kanak kanak Noor Amila Idrus Norsham, 5 yang di laporkan hilang semenjak 11 ogos lalu kini dalam proses penyiasatan bagai mana cara mangsa di bunuh.
Mayat yang ditemui di kawasan semak di Kampung Kemensah, Hulu Kelang tengah hari tadi disahkan sebagai Noor Amila Edrus Perkara itu disahkan oleh Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Abdul Hamid Mohd Ali.
Menurut isu yang tersebar beberapa orang mendakwa mayat mangsa di temui tanpa kepala,bagaimanapun pihak polis enggan untuk mengulas dakwaan tersebut.
Sementara laporan buletin utama tv3 hari ini mengulas bahwa suspek adalah slah seorang ahli keluarga  mangsa yang merupakan seorang warga myanmar dipercayai menculik mangsa dengan niat mendapatkan duit tebusan untuk melangsaikan hutang.
Dilaporkan mayat mangsa dibuang kedalam gaung semenjak beberapa hari lalu sebelum di temui.
Bagaimanapun sebelumnya ibu mangsa Siti Nursharmila Tengku Hanafiah, 46 sempat merayu kepada orang ramai beberapa hari lalu agar membatu untuk mengesan anaknya yang hilang di jinjang.
Saya amat merinduinya dan tidak henti berdoa supaya dia kembali kepada keluarga secepat mungkin dengan selamat,” katanya
Punca Pembunuhan Kanak Kanak Noor Amila Idrus Akhirnya Didedah Punca Pembunuhan Kanak Kanak Noor Amila Idrus Akhirnya Didedah Reviewed by admin on 08:16 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.